Η Οργάνωση-Διοίκηση τάξης (Borich, 2010) αποτελεί τον τρόπο που οι δάσκαλοι οργανώνουν την τάξη, ανταποκρίνονται και διαχειρίζονται τη συμπεριφορά των μαθητών, αναπτύσσουν και μεταδίδουν εκπαιδευτικές ρουτίνες και εγκαθιδρύουν ένα σύστημα κινήτρων και συνεπειών, ώστε να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον για αποτελεσματική διδασκαλία. Σε αντίθετες περιπτώσεις υπάρχει απώλεια διδακτικού χρόνου και αποπροσανατολισμός των μαθητών από το μαθησιακό έργο, που οδηγεί σε μειωμένες μαθησιακές ευκαιρίες. Συζητήσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Α1 για τον τρόπο που θα λειτουργούμε στην τάξη και ορίσαμε ένα σύστημα αμοιβών και ποινών το όποιο βρήκαμε δίκαιο και σύμφωνο για όλους μας. Τέλος, συντάξαμε το Μαθητικό Συμβόλαιο του Α1, το οποίο δεσμευτήκαμε να τηρούμε όλοι, ζωγραφίζοντας την παλάμη μας πάνω σ’ αυτό.
Σχετικές δημοσιεύσεις
-
Η Γιορτή της μητέρας με το Α1
Η γιορτή της μητέρας είναι μια γιορτή για να τιμήσουμε τη μητέρα και τη μητρότητα. Στην... -
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με το Α1
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Ο εορτασμός αυτός, που συμπίπτει... -
Οι μαθητές του Α1 γράφουν μια επιστολή
Αφού μιλήσαμε για την αλληλογραφία και την αποστολή γραμμάτων και επιστολών μέσω των ταχυδρομείων αξιοποιώντας ποικίλο υλικό, τα παιδιά...